Гарантія

     Продукція, придбана на сайті max-gsm.com.ua, має гарантію на експлуатацію, незалежно від того, придбано її за повну ціну або зі знижкою. Умови гарантії відповідають вимогам Закону «Про захист прав споживачів» та чинним стандартам.


Повернення товару здійснюється за дотримання наступних умов:

      - наявність супровідного документа "Зворотна накладна" з описом причини;
      - відсутність механічних пошкоджень та слідів самостійного ремонту;
      - товар повертається в цілій оригінальній упаковці та комплектації;
      - дотримані гарантійні терміни.

       Неробочий товар, що має явні ознаки використання, ремонтується та повертається клієнту.                    
До таких відносяться:
      - товари з категорії "Відеоспостереження";
      - портативні та комп'ютерні колонки;
      - мережеве обладнання;
      - паркувальні радари;
      - відеореєстратори;
      - автомагнітоли;
      - сигналізації;
      - сабвуфери.

Продукція ТМ Sigma mobile відправляється на пряму клієнтом до сервісного центру
Сервісний центр Sigma mobile (Київ)
Гарантійне та післягарантійне обслуговування всіх типів продукції Sigma mobile

Телефони
 +38 044 383 4754
 +38 063 417 7852
 +38 068 307 5674
 +38 066 463 4047

Пересилання Новою Поштою
Адреса
г. Київ, проспект С. Бандери, 8

ПН-ПТ: 9:00-18:00
СБ: 10:00-15:00
НД: Вихідний

Email
service@sigmamobile.net

Продукція ТМ MAGIO

Виробник надає унікальну послугу «Турбота від Magio». Виробник приймає на ремонт техніку з будь-якого населеного пункту України через Нову Пошту. Для отримання послуги Вам необхідно зателефонувати на гарячу лінію, залишити заявку на послугу «Турбота від Magio».

Телефони гарячої лінії:+38 (096) 00-00-786, +38 (093) 00-00-786

У разі виникнення питань, пов'язаних із використанням продукції MAGIO, Ви також можете звернутися до наших партнерів (сервісних центрів).

Захисне скло та плівки:

       Захисне скло та плівки, які намагалися клеїти на телефон, з них знімалася заводська плівка або підкладка, немає стікера – поверненню НЕ підлягають!!!

     У разі гарантійного випадку необхідно вислати товар назад, після чого ми у найкоротші терміни зробимо висновок про причину поломки товару. Далі провадиться ремонт або повна компенсація вартості товару на баланс клієнта.

Купуючи товари в max-gsm.com.ua, Ви погоджуєтесь з порядком експлуатації товару та гарантійними термінами.

Новини